door Bea | mei 21, 2026
“Ik ken Bea al langer en vertrouw haar. Ze stelt me op mijn gemak en creëert een velige omgeving waar alle gevoelens en emoties er mogen zijn. De ademsessie heeft me lichter doen voelen en brengt me een stap verder op mijn levenspad.”
door Bea | mei 21, 2026
“Ik heb me nooit zo snel over durven geven en kunnen ontspannen in een groep, als bij jou. Jouw begeleiding is uniek. Je kennis en benadering zijn zo goed en fijn. Je bent een topper!”
door Bea | mei 21, 2026
“Door jou leer ik hoe spanning los te laten en hoe belangrijk voelen en samenwerken met mijn lichaam is. De ademsessies in een kleine groep waren intens, wonderlijk en fantastisch tegelijk.”
door Bea | mei 21, 2026
“Je bent een engel op mijn pad. Je hebt me geholpen om de liefde voor mezelf terug te vinden.”
door Bea | mei 21, 2026
“Elke sessie brengt inzichten, ontspanning en hernieuwde verbinding met mezelf.”